المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : Bernard Guerra torna a gaudir del futbol


Reem
07-28-2023, 07:04 AM
Coincidint amb la III Setmana Catalana de l'Esport, es va disputar al CEM Les Moreres d'Esplugues de Llobregat el primer torneig de futbol en cadira de rodes motoritzada de Catalunya. Aquesta disciplina es juga en una pista com les de bàsquet o handbol i amb una pilota lleugera força gran perquè es pugui empènyer amb la cadira.

M?s informaci?n (Auto)


http://placehold.it/175x100 T?tulo noticia (Auto)






Al torneig hi participaven un combinat de jugadors del Barcelona Powerchair Football Club, més coneguts com els Tritons de Barcelona, juntament amb altres jugadors convidats. Un dels membres dels Tritons és Bernard Guerra Cordero, aquest santjustenc de 50 anys competia per primera vegada en un torneig d'aquesta especialitat.

Guerra, que a més de jugador dels Tritons és president de l'associaci? 'Esplugues sense barreres' -una associaci? de persones amb mobilitat reduïda-, explica que ell havia jugat molts anys a futbol sala abans de patir una malaltia que el fa anar en cadira de rodes i que ara està molt content de poder jugar a Wheelchair Football amb els Tritons: "m'he sentit molt bé, surto molt content i emocionat de poder competir amb altres persones, ja feia temps que entrenava i avui no em volia perdre el torneig".

"Aquest esport ens aporta companyonia, poder sortir de casa, conèixer gent i fer esport va bé mentalment per desconnectar dels nostres problemes. Em sembla ideal fer competicions aix? per poder conèixer gent en una situaci? similar a la meva perquè d'aquesta manera ens podem ajudar els uns als altres. I ens agrada molt competir, perquè ens agrada entrenar, per? sobretot ens agrada competir".



أكثر... (https://www.sport.es/es/noticias/esport-catala/bernard-guerra-torna-gaudir-futbol-90396339)

منتديات - منتدى - شدات ببجي - شحن شدات ببجي - شحن ببجي - متجر ببجي - متجر شدات ببجي - شعبية ببجي - شدات - شحن روبلوكس - شحن يلا لودو - اقساط - شدات ببجي اقساط - شدات ببجي - شدات ببجي تمارا - شدات ببجي تابي - شحن يلا لودو - شحن يلا لودو اقساط - تقسيط بطاقات سوا - موبايلي اقساط - زين اقساط - ايتونز امريكي اقساط - ايتونز سعودي اقساط - شعبية ببجي - متجر اقساط - شدات ببجي - حسابات ببجي - شدات ببجي - شدات ببجي اقساط - شدات  ببجي - متجر busd - نون - نون - نون السعودية - نون - شدات ببجي - سيارات اطفال - تصميم متجر الكتروني - تصميم متجر سلة - تصميم شعارات - تصميم متاجر سلةوكالة تسويق - مصمم جرافيك - موشن جرافيك - - تصميم موقع سلة - تصميم متجر في سلة - تصميم متجر الكتروني سلة - افضل مصمم متجر الكتروني - تصميم متجر سلة - تصميم متجر سلة احترافي - تصميم متجر سلة - مصمم متاجر سلة - مصمم موشن جرافيك - مصمم موشن جرافيك بالرياض - افضل شركة تصميم متجر الكتروني  - تصميم متجر الكتروني احترافي - تصميم css سلة - متجر نوف ديزاين - شركات موشن جرافيك - افضل موقع لتصميم متجر الكتروني - تصميم شعار متجر سلة - تصميم متجر الكتروني متكامل - شركة تصميم متاجر الكترونية - تصميم المتجر سلة - تصميم متجر الكتروني - ماهو تصميم الجرافيك - تصميم